نمیدونم چی بزارم:)

**سكـــــــــــــوت من**

**خداي خوب من! زندگي به سختي اش می ارزد..اگرتودرانتهای هرقصه اش باشی!!

نمیدونم چی بزارم:)

عکس عاشقانه جدید - 3

به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا : یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته !

********************************************************

دوستت دارم تا آخر
تا انتهای باور
تا آخر زمونه
این خط – اینم + نشونه !

************************************************************

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …

*****************************************************************

با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!



نظرات شما عزیزان:

alirezaonly
ساعت16:14---18 تير 1393
سلام عزیزم نه این چه حرفیه شما با وفاترین بین کسانی که میان وبلاگم چون به یادمون بودی منم اومدم سلامی عرض کنم نگی بی وفام باز هم میام پیشت
پاسخ:مرسی پس بازم منتظرم


علی مددی
ساعت15:58---15 تير 1393
سلام دوست عزیز ممنون که لینگم کردی.

شما هم با افتخار لینگ شدید.

وبلاگ فوق العاده ای داری واقعا سلیقه تون قابل تحسینه تبریک میگم موفق باشید.


پاسخ:سلام---ممنون لطف دارین شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 15:39 ] [ فاطمه ] [ ]